Beke Sára D. blogja

Firkák- bemutatkozás

2017/05/04. - írta: bekesara

Firkák blog
-bemutakozás

 

 

Üdv itt! Ez a blog egy szelet az életemből. Régóta gondolkodtam egy blog írásán és most teljesült ez a vágyam.

Magamról: jelenleg 14 éves vagyok, és érdekel minden, ami művészet. Nyolc éves korom óta írok verseket, de komolyabban a szépirodalommal 13 éves korom körül kezdtem foglalkozni. Jelenleg egy kisregényen dolgozok, valamint szabad versekkel és slam szövegekkel próbálkozom. A szavalásban is szeretem kipróbálgatni magam, és hihetetlenül élvezem ezt is. Szívesen olvasok, főleg fantasyt, magyar szépirodalmat és újabban elkezdtem a visegrádi országok irodalma felé érdeklődni.

Nagyon szeretek rajzolni, és bár tehetségesnek nem érzem magam, próbálom magam ahogy tudom, fejleszteni. A zenével is nagyon jóban vagyok, hallgatok mindent, ami igényes. A könnyűzenei stílusokból főleg a hiphop, amit költészetnek tekintek, a rock, könnyedebb metál, a komolyzenéből pedig a jazz és a klasszicizmus jön be. Szinte nem lehet a fülhallgatóm nélkül látni, bárhol is legyek. Hatalmas Red Hot Chili Peppers, Green Day, Dream Theater és Eminem rajongó vagyok. Hazai előadók közül főleg az Akkezdet Phiai raptriót szeretem, és nagyon sok slam poetryt is hallgatok. Éneklek egy kórusban és klarinéton játszom már ötödik éve.

Szeretem a focit, magam is aktívan űzöm, kedvenc csapatom az Atletico Madrid. A sportról még: kezdeti szinten gördeszkázom, de egyelőre csak közlekedésre használom, bár tervbe van véve, hogy megtanulok pár trükköt. Továbbá heti két alkalommal táncolok egy társastánccsoportban, a salsa a kedvencem.

Nagy vágyam egy fotógép, mert a fényképezés is nagyon érdekel, és most csak a telefonommal tudok képet készíteni, ami nem csak a színeket torzítja el, hanem a fókuszt sem lehet beállítani, de próbálom a legszebb és legjobb képeket kihozni belőle, ahogy sikerül… Próbálkozni mindig megéri, mert néha egész jól tud kinézni.

Hogy miért „Firkák” a blogom neve? Számomra a firka egy egyperces önkifejezési műfaj, valami ami egy darab belőlem és az életemből. Lehet egy rajzocska, egy mondat vagy szó, vagy akár pár hangjegy. Valami, ami bepillantást enged az én hétköznapjaimba. Néha én is a tanáraim agyára megyek ezekkel a firkákkal, de tetszik, vagy nem tetszik, ez vagyok én, és visszafoghatom magam, de egyszer kirobban majd belőlem az, ami én vagyok.

Ezen a blogon szeretném megosztani veletek a verseimet, gondolataimat, és a készülő regény szilánkjait is. Bármit, ami az eszembe jut, próbálok papírra vetni és élvezhetőre összerakni nektek, az internet népének.

Megtalálhatjátok majd itt az újabb és régebbi alkotásaimat, rajzokat, fotókat, vers- és slamelemzéseket, zene- és könyvkritikákat, ajánlókat és élménybeszámolókat, írásokat minden témáról, ami engem érdekel, és remélem titeket is fog.

Ha valami észrevételed van, és kulturáltan meg tudod fogalmazni a mondanivalód, nyugodtan írj kommentet, nagyra értékelem. Ne féljetek az esetlegesen kialakuló vitáktól, de vigyázzatok, nehogy vita helyett veszekedés alakuljon ki! Köszönöm!

                                                                                                      Sacc

 

Remélem, hogy hasznosan tudod majd itt eltölteni az időt, jó szórakozást!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://firkakblog.blog.hu/api/trackback/id/tr10012480355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása